"ΕΓΛΥΨΕΣ ΤΑ @@...ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ …ΔΕΝ ΓΛΕΙΦΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ;"


Άγριες καταστάσεις πριν από λίγο στην Ολομέλεια της Βουλής με τον Βαγγέλη ΜΕϊμαράκη να "στολίζει" με χοντρά γαλλικά τον Προκόπη Παυλόπουλο θεωρώντας ότι ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας βγήκε το πρωί στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου για να "γλείψει" τον δημοσιογράφο.

Ο κ.Μειμαράκης που είχε ακούσει όσα είπε το πρωί ο βουλευτής της ΝΔ στον real fm και στο Νικο Χατζηνικολαου φώναξε τον βουλευτή να καθίσει δίπλα του την ώρα της ψηφοφορίας για τις άρσεις ασυλίας και τότε άρχισαν τα γαλλικά.

 Σύμφωνα με βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας αυτό που ακούστηκε ήταν το εξής: "Προκόπη σε άκουσα το πρωί που βγήκες να γλείψεις τον Χατζηνικολάου. Βγήκες να του γλείψεις τα αρχ... ε;Αμα θες έλα να γλείψεις τα δικά μου που είναι πιο ωραία." Σύμφωνα μάλιστα με βουλευτές που ήταν στα διπλανά έδρανα το μάθημα "γαλλικών" του κ.Μειμαράκη στον κ.Παυλόπουλο συνεχίστηκε για αρκετή ώρα ακόμα με τον Προκόπη να έχει γίνει άσπρος σαν το πανί και να μην μπορεί να αρθρώσει κουβέντα.

Άλλη εκδοχή στο διάλογο δίνει ο Προκόπης Παυλόπουλος

Σύμφωνα με τον Προκόπη Παυλόπουλο, η συνομιλία μεταξύ των δύο ανδρών είχε ως εξής:

 MEΪΜΑΡΑΚΗΣ: Γιατί ρε Προκόπη πήγες το πρωί και έγλειφες τον Χατζηνικολάου;

 ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Που το κατάλαβες ρε Βαγγέλη;

 ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ: Μου το είπαν. Εσύ δεν έλεγες για το εκρηκτικό του χαρακτήρα μου;

 ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Αυτό κατάλαβες;

 ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ:Να ξέρεις ότι όποιος γλείφει τον Χατζηνικολάου είναι απέναντί μου

 ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: Εγώ δεν γλείφω τον Χατζηνικολάου , άρα δεν με αφορά

apospasma.gr

kkkk